GOAL ZERO reparatie informatie

1 Buiten garantie hanteren wij een prijsopgave systeem. We zullen na ontvangst van uw product u vooraf informeren omtrent de kosten voor uw herstelling.

>> Klik hier om uw reparatie online aan te melden <<

>> Download hier onze reparatie voorwaarden <<

2 Indien u afziet van de gemaakte prijsopgave zullen wij Euro 42,50 onderzoekskosten in rekening brengen.

3 Indien u garantie claimt, dient u altijd een kopie aankoop nota mee te sturen!

4 De zaken die NIET gedekt zijn via uw garantie

  • De garantie van GOAL ZERO dekt alleen fabricagedefecten.
  • De aansprakelijkheid van GOAL ZERO (of zijn benoemde onderhoudsagent) is beperkt tot de kosten van reparatie en/of vervanging van het product onder garantie.
  • De garantie is ongeldig als het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing en vervalsing of onjuiste afstellingen is veroorzaakt.
  • Het is ongeldig wanneer onbevoegde personen op enigerlei wijze wijzigingen of reparaties uitvoeren.
  • De garantie is eveneens ongeldig in de volgende gevallen:
  • Opmerking:

  • Wanneer u het product voor garantie retourneert, verpak het dan zeer zorgvuldig, verzeker het, zorg dat u de factuur of aankoopbon bij sluit en geef enkele instructies voor de reparatie.
  • Wilt u belangrijke opnamen maken of heeft u het product gedurende een langere periode niet gebruikt, raadpleeg dan de beschrijving van de functies in de gebruikershandleiding voordat u het product gaat gebruiken.
  • Transport kosten

  • reparatie binnen de garantie periode: het product wordt kosteloos retour gezonden;
  • reparatie buiten de garantie periode: transportkosten verwerkt in de prijsopgave;
  • bij ongerepareerd retour zijn er geen extra transportkosten;