Reparatiecentra

Voor een snelle afhandeling van de reparatie kunt u uw Canon product bij een van onderstaande reparatiecentra aanmelden. Alleen bij deze reparatiecentra geniet u de CPS-service! U kunt het product opsturen of op laten halen.

U kunt ook altijd terecht bij een van onze Pro Partners. U kunt deze vinden op: http://www.canon.nl/professionaluser/prodealers/. De Pro Partners kunnen tevens kleine en eenvoudige reparaties voor u uitvoeren.

Bevindt u zich in Europa maar buiten Nederland dan kunt u een reparatie centrum vinden via http://www.canon-europe.com/support/consumer_products/services_locator/


TechRepair B.V.
Veilingdreef 16
4614 RX Bergen op Zoom

Belangrijk
Door gebruik te maken van de priority stickers, de groen/gele stickers die u bij de CPS kaart hebt gekregen, worden de aanvraag en reparatie snel in gang gezet. U ontvangt daarna vanuit het reparatiecentrum een prijsopgave waar akkoord op gegeven dient te worden alvorens de reparatie wordt uitgevoerd.

TechRepair biedt via de website tevens de mogelijkheid om een koerier (via UPS) aan te vragen. Binnen de garantieperiode is dit gratis, buiten de garantie zijn hier koerierskosten aan verbonden.
Stuur altijd een kopie van de aankoopnota mee als de reparatie van de camera of objectief jonger is dan 2 jaar!

Reparatietermijn
Onder reparatietermijn verstaan we de dagen dat de camera/objectief bij het reparatiecentrum is. De termijn gaat in zodra de reparatie is ingeschreven. De dagen dat de camera/objectief onderweg is van of naar het reparatiecentrum, vallen hier niet onder.

Platina-leden: reparaties duren 2 werkdagen. Mocht de reparatie niet binnen deze 2 dagen uitgevoerd kunnen worden, dan wordt een bruikleenmodel beschikbaar gesteld. Deze wordt door een koerier bezorgd.

Goud-leden: reparaties duren 3 werkdagen. Mocht de reparatie niet binnen deze 3 dagen uitgevoerd kunnen worden, dan wordt een bruikleenmodel beschikbaar gesteld. Deze wordt door een koerier bezorgd.

Zilver-leden: reparaties hebben een streef tijd van 5 werkdagen. Helaas zijn er voor Zilver-leden geen bruikleenmodellen beschikbaar.

Video-leden: reparaties duren 5 werkdagen. Mocht de reparatie niet binnen deze 5 dagen uitgevoerd kunnen worden, dan wordt een bruikleenmodel beschikbaar gesteld. Deze wordt door een koerier bezorgd.