Resultaat- en klantgericht

We doen er alles aan om het ongemak van een defect tot een minimum te beperken. Dat betreft vanzelfsprekend het verzorgen van nauwlettende reparatiewerkzaamheden maar hier blijft het niet bij. Logistiek en contact met onze klanten vinden we net zo belangrijk. We proberen ontvangen reparaties zo snel mogelijk terug bij de rechtmatige eigenaar te bezorgen, gerepareerd en wel natuurlijk. Dat kan middels verzending gebeuren maar we hebben eveneens een ontvangstbalie en zelfs een VIP ruimte voor nog snellere afhandeling. Een reparatie is dus bij ons af te geven en/of op te halen, wat weer verzendtijd scheelt. Bepaalde professionele apparatuur repareren wij zelfs meteen, indien mogelijk. Daar kunnen klanten dus op wachten, met een kop koffie, gratis internetverbinding en de rust van een afgesloten, representatieve VIP room.

Maatwerk

Ons bedrijf werkt in hoge mate geautomatiseerd, om processen zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Tóch bieden we indien gewenst diensten op maat. Zoekt u een specifieke oplossing, neem dan vooral contact met ons op. We kijken graag samen met u naar de mogelijkheden.