Samsung reparatie informatie

1 Buiten garantie hanteren wij een prijsopgave systeem. We zullen na ontvangst van uw product u vooraf informeren omtrent de kosten voor uw herstelling.

>> Klik hier om uw reparatie online aan te melden <<

>> Download hier onze reparatie voorwaarden <<

2 Indien u afziet van de gemaakte prijsopgave zullen wij Euro 49,50 onderzoekskosten in rekening brengen. Voor High End producten zal dit Euro 78,50 zijn.

3 Indien u garantie claimt, dient u altijd een kopie aankoop nota mee te sturen!

4 Algemeen geldende garantievoorwaarden van Samsung voor consumentenproducten.

Wat moet ik doen als ik mijn product in het buitenland heb gekocht?
SAMSUNG Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.

Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal SAMSUNG proberen de reparatie uit te voeren. SAMSUNG Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.

Uw SAMSUNG garantie
De producten van SAMSUNG bevatten een volledige garantie voor de aangegeven periode. Sommige producten van SAMSUNG kennen verschillende garantieperiodes die toe te schrijven zijn aan de aard van het ontwerp, de vervaardiging of het verwachte gebruik van het product. De garantie is vanaf de aankoopdatum door de eerste klant van toepassing, en is slechts overdraagbaar tussen eindgebruikers.

Deze garantie beïnvloedt in geen geval uw statutaire rechten als consument.

De zaken die NIET gedekt zijn via uw garantie
De garantie van SAMSUNG dekt alleen fabricagedefecten. Dit omvat geen accessoires zoals batterijen, (gloei)lampen, inktpatronen enzovoorts. De aansprakelijkheid van SAMSUNG Electronics (of zijn benoemde onderhoudsagent) is beperkt tot de kosten van reparatie en/of vervanging van het product onder garantie. De garantie is ongeldig als het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing en vervalsing of onjuiste afstellingen is veroorzaakt. Het is ongeldig wanneer onbevoegde personen op enigerlei wijze wijzigingen of reparaties uitvoeren. De garantie is eveneens ongeldig in de volgende gevallen:

  • Bij de reparatie van een huishoudelijk product dat in een commercieel milieu wordt gebruikt
  • Bij een reparatie die toe te schrijven is aan een onjuiste installatie in uw huis
  • Bij een reparatie van elk onderdeel waarvan het serienummer is verwijderd
  • Waar alle aanvullende apparatuur, dat niet door SAMSUNG geleverd of geadviseerd is, problemen en schade veroorzaakt dat met het product in verband staat of met het product gebruikt is.

    Opmerking:

  • Wanneer u het product voor garantie retourneert, verpak het dan zeer zorgvuldig, verzeker het, zorg dat u de factuur of aankoopbon bij sluit en geef enkele instructies voor de reparatie.
  • Bij het ter reparatie aanbieden van uw SLR toestel graag uw body dop op het toestel zetten, dit kan eventueel onnodige beschadigingen tijdens het transport naar Tech Repair B.V. voorkomen. Ook is het wenselijk om zo min mogelijk accessoires mee te sturen die geen belang hebben voor het technisch functioneren van uw toestel.
  • Wilt u belangrijke opnamen maken of heeft u het product gedurende een langere periode niet gebruikt, raadpleeg dan de beschrijving van de functies in de gebruikershandleiding voordat u het product gaat gebruiken.
  • Transport kosten

  • reparatie binnen de garantie periode: het product wordt kosteloos retour gezonden;
  • reparatie buiten de garantie periode: transportkosten verwerkt in de prijsopgave;
  • bij ongerepareerd retour zijn er geen extra transportkosten;